کمک یار ویندوز

دانلود برنامه های کاربردی ویندوز،آموزش های مربوط به کامپیوتر و... 2018

کمک یار ویندوز

دانلود برنامه های کاربردی ویندوز،آموزش های مربوط به کامپیوتر و... 2018

کمک یار ویندوز

به وبلاگ وین هلپ ( www.winhelp.blog.ir ) خوش آمدید.این وبلاگ برای کمک به کامپیوتر شما تاسیس و راه اندازی شده است.ما در این وبلاگ برنامه،بازی،کرک،آموزش و بعضی اوقات فیلم و کارتون قرار میدهیم.تمامی آیتم های این سایت از جمله برنامه ها هرروز آپدیت خواهند شد.لطفا اگر برنامه ای در سایت دیدید که آپدیت نبود در قسمت نظرات آن برنامه ذکر کنید.باتشکر.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

بازی Moorhuhn Kart 2 XXL

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ق.ظ

Image result for Moorhuhn Kart 2 Game Play LOGO


بازی جذاب Moorhuhn Kart 2 XXL

یک بازی کم حجم، ماشین سواری و خنده دار برای کامپیوتر می باشد.  بازی Moorhuhn Kart  از بازی های ماشین سواری کم حجم و کودکانه است که تاکنون 3 نسخه از آن روانه بازار شده است . پس از موفقیتهای نسخه اول کمانی سازنده بازی مجاب به ساخت نسخه دوم آن با نام بازی Moorhuhn Kart 2 شد .

بازی Moorhuhn Kart 2 دارای پیست های متنوع برای مسابقه و ماشینهای مختلف است که میتوانید با استفاده از آنها با دیگر رقبا به مسابقه بپردازید . در بازی Moorhuhn Kart 2 کاراکترهای مختلف و با مزه ای گنجانده شده است که می توانید با خروس دیوانه با آنها به رقابت بپردازید .

از ویژگی های بازی Moorhuhn Kart 2 می توان به محیط کاملا سه بعدی با توجه به حجم کم بازی , 7  راننده مختلف , 4 حالت بازی مختلف و سلاح های متنوع برای استفاده در حین مسابقه اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 را از دست ندهید .

تصاویری از محیط بازی Moorhuhn Kart 2 :

mhk1



حجم : 63.2 مگابایت

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی