کمک یار ویندوز

دانلود برنامه های کاربردی ویندوز،آموزش های مربوط به کامپیوتر و... 2018

کمک یار ویندوز

دانلود برنامه های کاربردی ویندوز،آموزش های مربوط به کامپیوتر و... 2018

کمک یار ویندوز

به وبلاگ وین هلپ ( www.winhelp.blog.ir ) خوش آمدید.این وبلاگ برای کمک به کامپیوتر شما تاسیس و راه اندازی شده است.ما در این وبلاگ برنامه،بازی،کرک،آموزش و بعضی اوقات فیلم و کارتون قرار میدهیم.تمامی آیتم های این سایت از جمله برنامه ها هرروز آپدیت خواهند شد.لطفا اگر برنامه ای در سایت دیدید که آپدیت نبود در قسمت نظرات آن برنامه ذکر کنید.باتشکر.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

دانلود بازی Lamphead

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ق.ظ



بازی ماجراجویی Lamphead با حجم کم

شخصیت اصلی بازی موجودی عجیب و غریب با لامپی بر روی سرش است که به هرقیمتی شده , سعی دارد خود را از این مکان تاریک و خطرناک نجات دهد . آیا شما آماده هستید تا شانس خود را برای کمک به شخصیت اصلی بازی امتحان کنید ؟ اصلا کار ساده ای نخواهد بود , موانع بسیاری پیش روی شما قرار دارد که هرکدام به نحوی شما را به چالش کشیده و گاهی اوقات شما را تا مرز جنون می برد . هرچه پیش می روید و پاداش های مختلفی را در طول مسیر نصیب خود می کنید , نوری نه چندان قوی در انتهای مسیر و در میان تاریکی شروع به تابش می کند . این بازی برای اولین بار در کنفرانس Poket Game Conference و در Helsinki معرفی شد .

سایر توضیحات : Lamp Head یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Oriplay طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Atomic Fabrik و Cristian Manolachi برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی ممکن است در نگاه اول ساده بنظر رسد اما هرچه پیش می روید و مراحل بیشتری را پشت سر می گذارید , فرضیه شما به سمت تباهی قدم برمیدارد و آنجاست که نهایت هیجان را در یکی از بازی های ماجرایی با سبک هنری منحصر بفرد , احساس می کنید . سعی کنید در طول مسیر هر آیتمی که بر سر راهتان قرار دارد را به چنگ آورید مثلا جمع آوری باتری این امکان را به شما می دهد تا مسیر خود را روشن کرده و پیش از نزدیک شدن موجودات مختلف از خطر حضور آنها آگاه شوید . در کنار گرافیک هنری , جلوه های صوتی حال و هوا خاصی به بازی بخشیده است . طبق گفته سازندگان بازی , در هفته های آینده آپدیت و بسته های الحاقی جدیدی برای نسخه اصلی منتشر خواهد شد که محیط و شخصیت های کارتونی جدیدی را به بازی اضافه می کند .


سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

    • OS: Windows XP x64

    • Processor: Intel Celeron

    • Memory: 256 MB RAM

    • Graphics: Intel HD graphics

    • Storage: 180 MB available space

RECOMMENDED:

    • OS: Windows 10 x64

    • Processor: Intel Celeron

    • Memory: 256 MB RAM

    • Graphics: Intel HD graphics

    • Storage: 180 MB available space



حجم :27 مگابایت

دانلود



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی