کمک یار ویندوز

دانلود برنامه های کاربردی ویندوز،آموزش های مربوط به کامپیوتر و... 2018

کمک یار ویندوز

دانلود برنامه های کاربردی ویندوز،آموزش های مربوط به کامپیوتر و... 2018

کمک یار ویندوز

به وبلاگ وین هلپ ( www.winhelp.blog.ir ) خوش آمدید.این وبلاگ برای کمک به کامپیوتر شما تاسیس و راه اندازی شده است.ما در این وبلاگ برنامه،بازی،کرک،آموزش و بعضی اوقات فیلم و کارتون قرار میدهیم.تمامی آیتم های این سایت از جمله برنامه ها هرروز آپدیت خواهند شد.لطفا اگر برنامه ای در سایت دیدید که آپدیت نبود در قسمت نظرات آن برنامه ذکر کنید.باتشکر.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

دانلود بازی HandyCopter برای PC

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

دانلود بازی Handy Copter

HandyCopter بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه سازی می باشد که در سال 2018 توسط Simulators Live ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، یک شبیه سازی واقع‌گرایانه از هلیکوپترهای پرنده با کنترل از راه دور است. این پرنده‌های کوچک و دوست‌داشتنی، به کمک تکنولوژی بی‌سیم کنترل شده و شما می‌توانید هدایت آنان را به صورت از راه دور به دست بگیرید. با این کار، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هلی‌کوپترهای کنترلی را هدایت کرده و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید.


شبیه سازی این بازی به نحوی انجام گرفته که در آن محیطی کاملا طبیعی با انواع خانه‌ها، جاده‌ها و … به تصویر کشیده شده است. در این بازی مجموعه مختلفی از انواه هلی‌کوپترها تعبیه شده که می‌توانید آنان را با افزایش مهارت خود خریداری کنید. این تکنولوژی جذاب و کاربردی، در آینده‌ای نزدیک قرار است زندگی انسان را با تغییر و تحول بسیاری همراه سازد. به عنوان مثال، این هلی‌کوپترها می‌توانند برای حمل و نقل بسته‌های پستی و یا امدادرسانی با سرعت بالا مورد استفاده قرار گیرد. در این بازی کامپیوتری نیز چندین ماموریت مختلف از این قبیل برای پلیرها در نظر گرفته شده که هریک چالش‌های منحصر به خود را دارند.


تصاویری از محیط بازی :


حجم : 97 مگابایت

دانلود

نظرات  (۱)

رمز چیست

 

پاسخ:
www.winhelp.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی